Tenim un gran ventall de serveis personals per oferir-te. Podeu veure una breu explicació de cada servei, obriu cada enllaç per saber-nes més:

fisiogim-osteopatia-columna-vertebral-dolor-lumbar-cervical-gracia-barcelona
OSTEOPATIA

És una tècnica amb un ampli ventall d’actuació, perquè pot ajudar en totes les etapes de la vida, s’aplican tècniques musculars, estructurals, viscerals o cranials. Més info

Fisiogim, gimnàsia abdominal hipopresiva a Gràcia
Rehabilitació abdomino-pelviana

Té com a base terapèutica mantenir una bona estàtica de la pelvis, treballant el to muscular abdominal i del sòl pelvià, així com reeducar mals hàbits adquirits. Més info

Fisiogim, preparació per a la maternitat, preparació al part, Barcelona. Barri de Gràcia
Preparació per a la maternitat

Amb la qual mourem el cos en el nou estat, t’ajudarem a comprendre què li passarà durant i després de l’embaràs. Més info

fisiogim-dolor-lumbar-osteopatia-gracia-barcelona
Fisioteràpia general

Per l’alleujament del dolor, l’augment de la circulació, prevenció i correcció de la disfunció, així com procurar la màxima recuperació de la força, mobilitat i coordinació. Més info

fisiogim-psiconeurimmunologia-alimentacion-salud-hormonal-01
Psiconeuroimmunologia clínica

Ciència que estudia els mecanismes d’interacció i comunicació entre la ment i els tres sistemes responsables de mantenir l’organisme en equilibri: nerviós, immune i endocrí. Estudia la manera per la qual les emocions influeixen en el sistema immune. Més info

fisiogim-fisioterapia-respiratoria-infantil-bebes-bronquitis
Fisioteràpia respiratòria

Ofereix diferents tècniques de tractament per aconseguir que el sistema respiratori estigui lliure d’obstruccions i/o aconseguir un rendiment més alt de la ventilació. Més info

Fisiogim, fisiotraining, paleotraining, fisioterapia esportiva, personal trainig al barri de Gràcia, Barcelona
Fisioterapia esportiva

La fisioteràpia esportiva ajuda a les persones a prevenir, curar i/o mantenir un estat òptim de salut per realitzar la seva  activitat esportiva i assolir els objectius marcats amb les màximes garanties d’èxit. Més info

Fisiogim, fisioterapia i osteopatia al centre de Barcelona
Massatges terapèutics

Per millorar la funció circulatòria, recuperar la mobilitat restringida, pal·liar i/o reduir el dolor, optimitzar la consciència sensorial, proporcionar suport humà, relaxació i benestar, és a dir que ajuda a la recuperació i manteniment de la salut. Més info